Komiks Fakáč již nevychází, ale jeho ostatky zde budou ponechány, dokud zcela nezetlí...


pondělí 4. srpna 2008

Vzdělávací video

Tohle video mi zaslal tvor, který se nazývá Ďáblovým spratkem. Podle jeho poněkud negativistického stanoviska to vystihuje způsob, jakým funguje naše fakulta. Já nevím, něco to asi vystihuje, jelikož je to vtipné. Co to je, to ponechám na vás, jste už velcí...


9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Myslíte, že ó Velký ničemu nerozumí a na každého něco ví? To by mě teda zajímalo, co ví na mě...

Kohoutí Pařát řekl(a)...

Zeptej se Ďáblova spratka, já ničemu nerozumím, a něco vím jenom na pár budižkničemů, co se mnou choděj na pívo.

Anonymní řekl(a)...

... s tim nerozumenim - to asi pointa nebude. Ta spise zacina u pasaze "A na ty pritroubly bud bodrej ..."
cele to video je az strasidelne trefne

Anonymní řekl(a)...

Nejlepsi je ten zacatek. Jako bych videl nase "bufetove komando mudrcu":)

Anonymní řekl(a)...

Parate, koukej neco vytlacit!

Kohoutí Pařát řekl(a)...

To zas přijde, hned jak si přestanu užívat letních radovánek (v laborce a tak...)

Anonymní řekl(a)...

Ja chci novy dil! Vyplod neco!

Anonymní řekl(a)...

To mas z toho, ze uz nechodis do hospody. Pak mas mit novy namety...

Kohoutí Pařát řekl(a)...

Dobre, jmenuji te hospodskym agentem Fakace, posli nejaky namet z hospody...;)