Komiks Fakáč již nevychází, ale jeho ostatky zde budou ponechány, dokud zcela nezetlí...


čtvrtek 31. července 2008

Fakáč č. 20 - Znič mě v rytme

Další chmurná vize budoucnosti od Plechového Prasete. Ministr se jako vždy od všeho distancuje, přestože sám doplnil některé detaily.

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ach, fakulta se řítí do záhuby... :-0

Anonymní řekl(a)...

néé, to je jenom prdel, že jo??!!

Anonymní řekl(a)...

Jeden z nejlepších spotů za hodně dlouhou dobu!!! U rozvrhu jsem ve fakt plácal smíchy.

Anonymní řekl(a)...

Tak to je fakt vymazlený:) Pokud třetina prváků bodou gothici, tak pánbu s náma.

Anonymní řekl(a)...

wtf?

Anonymní řekl(a)...

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

Anonymní řekl(a)...

Mě je z toho blbě.
Tenhle díl byl tvrdší než písnička od Psích vojáků.

Jakoby BF byla poslední baštou svobodomyslných mániček, kerý serou na většinovou společnost...bortí se slavná komunita, splýváme s okolním opovrženíhodným světem...blabla

Trochu klidu, volové. Furt tu sme a naše zvyky s námi. A mě teda nemůže nasrat, že přinde ňákej šampón. Pošlu ho do hajzlu a de se k Nezmaroi, ne?

Kohoutí Pařát řekl(a)...

Majkle, kurva, vole pičo, tebe to snad fakt nasralo :)

Anonymní řekl(a)...

Neboj, voe - zas tak úplně né ... jen se mi včéra už nechtělo znovu brečet nad dalším katastrophickým scénářem.

Možná je načase přejít do ofenzívy - kažme mládež, držme tradice a já věřím, že naše svébytná komunita hravě přežije všechny čůrákoviny.

PS:
Fakáči patří velký dík za to, že tu komunitu dokáže velmi věrně vizualizovat (dokonce včetně jejích nehmotných specifik a problémů), čímž přispívá k jejímu sebeuvědomění a k vypáčení ze zbytku světa.
To je moc důležitý. Takže nepřestávejte, vy fakani ;-)