Komiks Fakáč již nevychází, ale jeho ostatky zde budou ponechány, dokud zcela nezetlí...


pondělí 6. října 2008

Fakáč č. 22 - Portrét Psýška v jinošských letech

Plechové Prase se rozhodlo vás pobavit v dalším dlouhém mezidobí, než něco vyplodím. Nebo já přispívám v mezidobích Plechového Prasete?

Možná, že to tak opravdu bylo...

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Pro vás, kteří si snad myslí, že Fakáč je nejhorší komix na světě, tady mám lahůdku: http://www.chick.com/reading/tracts/0055/0055_01.asp

Anonymní řekl(a)...

K prasetovu článku:
No, fakt to stojí za to :-O Nezbývá než čekat, než na seriozní vědce kreacionisti vezmou vidle a začnou je pálit na hranicích... Středověk neskončil...

Anonymní řekl(a)...

Týjo, tak kde to vázne? už se těším na další díly a vono pořád nic:-(

Anonymní řekl(a)...

To já se obávám, že už je s Fakáčem ámen. Aspoň všechno tomu nasvědčuje... Ale byl to dobej nápad, škoda, že tak brzo skončil.
Čest jeho památce!

Kohoutí Pařát řekl(a)...

Velmi mě mrzí, že ve vašich příspěvcích nepoužíváte oslovení "Vážený pane Kohoutí Pařáte" nebo alespoň "pane Pařáte", když už si mě nevážíte. Řeknu to panu proděkanovi profesoru Šimkovi. Za trest povstanu z hrobu a nakreslím další díl.

Anonymní řekl(a)...

Ty pařátí kundo...
už bylo načase ;-)

S úctou tvůj čtenář

Anonymní řekl(a)...

:)
Chorcheee