Komiks Fakáč již nevychází, ale jeho ostatky zde budou ponechány, dokud zcela nezetlí...


čtvrtek 22. května 2008

Anketa

Když už nejsem schopen se dohrabat k nakreslení dalšího dílu, můžeme si alespoň vyhodnotit anketu, milé děti. Zůčastnilo se reprezentativních 100 hodnotitelů. Na zavádějící otázku "Myslíte si, že naše fakulta je dobrým odrazovým můstkem do protialkoholní léčebny?" odpovědělo 52% "Doneste mi ještě jedno", další pětina "lidí" odpovědělo prostým souhlasem, 16% netuší na jaké fakultě se nachází - a ubohých vzadu se krčících 12% se domnívá, že zde vhodné alkoholické podhoubí není.
A tak to má být :)

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Na to, ze te nekolikrat citoval dekan pri setkani obce, ses moc nevycajchnoval;-)

Kohoutí Pařát řekl(a)...

Na obci jsem nebyl a nic o jejím průběhu nevím. Tudíž ani nerozumím, s čím jsem se měl vycajchnovat :)

Anonymní řekl(a)...

to vis, ses slavnej

Anonymní řekl(a)...

Paradni obrazek;-)

Anonymní řekl(a)...

Ten graf je přesnej, to je snad podle skutečnosti,né?:-)

Marjanka řekl(a)...

Parate, parate,
kde je Tva muza?
Netrenuj si na nas, laskave, jak se vyvolavaji abstinencni priznaky!!! Netvar se, ze nevis, co to je nabidnout misto oroseneho pullitru birell, a pekne nam posli dalsi dil poctiveho comicxsu. ;)

Anonymní řekl(a)...

Kureci stehno is dead...(?)

Kohoutí Pařát řekl(a)...

Vy snad taky studujete na naší fakultě,ne? Míváte takhle v květnu hodně času? A moje můza, ta se standartně válí kdesi v bahně...

Anonymní řekl(a)...

Dalsi dil prosim!

Kohoutí Pařát řekl(a)...

Pracuje se na tom, sorry všichni.

Anonymní řekl(a)...

Ty kráso, po dlouhý době jsem vůbec vstoupil na pole týhle stránky a jsem mrtvej...jako fakt hustý. Jo tahle anketa je fakt nej!!! chtelo by to jeste podobnou... jinak preju hodne uspechu v psani...