Komiks Fakáč již nevychází, ale jeho ostatky zde budou ponechány, dokud zcela nezetlí...


sobota 19. dubna 2008

Fakáč č. 15 - (NKA)n

Pozdrav od strýčka Pařáta všem dokončovatelům diplomek.

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

nejlepci je ten co blije pres vokraj vobrazku. a ten nazev. chi chi. stokr onu dead.

Anonymní řekl(a)...

Díky díky za tento díl! škoda jen, ze pívobár tam chybí...ale což...však seance v alexoj taky příde vhod :-)

Unknown řekl(a)...

Otázka na Pařáta. kdo je ten šipkař?

Anonymní řekl(a)...

Parate, Mala Peta se ti fakt povedla;-)

Anonymní řekl(a)...

Pařáte, fčera sem vezl z Bryokurzu týpka co Tě zná. Ale neprozradil, neboj. Jinak poslední díly maj - podle mě - plno krásných detailů a dílčích myšlenek, ale ne tak dobrou hlavní pointu (nebo sem blbej). Taky jsem Ti posílal už dvakrát na mejl, co tady máš námět na komix, ale dvakrát se mi to už taky vrátilo. Tak nevím...Chorcheee (kosočtverec)usek :).

Kohoutí Pařát řekl(a)...

Ahoj Jirko, to je tím, že jsem tam tu adresu měl blbě, už je to opravený. Omlouvám se všem, pokud jste mi něco posílali. Odkudpak víš, kdo jsem?

Kohoutí Pařát řekl(a)...

No, jo, povedla se, povedla, jenom nějak nevím, kde nějakou Malou Péťu vidíte? Ačkoliv...

Anonymní řekl(a)...

:o)))))))))

Anonymní řekl(a)...

Nemlz, Mala Peta tam je a basta;-)