Komiks Fakáč již nevychází, ale jeho ostatky zde budou ponechány, dokud zcela nezetlí...


pátek 14. března 2008

Fakáč č. 12 - Ďábelský řezník z Branišovské ulice

Od producentů Fakáče č. 7. Vstup jen na vlastní nebezpečí.

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Das ist aber sehr gut.

Anonymní řekl(a)...

Ja ja, das stimmt!!!

Unknown řekl(a)...

a budme za pritele reznika vdecni - nechtejte videt jake zrudy radi v tajnych kamrlicich na PF. Dozapis predmetu rovna se trem stum ctyriceti korunam z kapsy studentovy, a to je samozrejme jen zacatek. menzu nad vodou rozhodne nedrzi dodavky z prf.

Anonymní řekl(a)...

OMG! I really didn`t get it ... Jaka je souvislost mezi reznici Ivou a studijnim ??? Prehledl jsem nejake informace pro studenty v Binolupe?

Na studijnim jsou ted naopak moc hodni... kdo nedal zaverecnou zkousku z Aj ani napotreti, muze si ji smazat ze Stagu jako by ji nikdy nemel zapsanou a pristi semestr to zkusit s cistym stitem znova. Privetive, ze?

Anonymní řekl(a)...

Vzdyt o dobrote studijniho to prece bylo,ne?

Kohoutí Pařát řekl(a)...

Já jsem teda ten scénář nevymyslel, ale myslím, že proti studijnímu to teda opravdu namířený nebylo...

Anonymní řekl(a)...

taky mi to tak prislo. Jestli jsem to dobre pochopil, tak spis proti linym studentum (treba mne;-)