Komiks Fakáč již nevychází, ale jeho ostatky zde budou ponechány, dokud zcela nezetlí...


pátek 1. února 2008

Fakáč č. 3 - Psancem mezi vyvrheli

Konva mě potěšil svým komentářem, a tak jsem se rozhodl vytvořit bonusový díl jen pro něj, abych ho taky něčím potěšil! Potešil.....inu.



...lidičky, pokaždý to nebude všem připadat vtipný, je to jasný, ne? :-)

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Slabe... zadna myslenka

Anonymní řekl(a)...

to je hloupost, že v tom není žádná myšlenka:)
tu situaci chápu a jak...je to subtilnější humor, ale dobře podaný
máš skvělej smysl pro detaily:))

Kohoutí Pařát řekl(a)...

ad první komentář: Díky! Konečně taky negativní ohlas. Mně přijdou slabé všechny díly, takže se nad tím zamyslím.

Martin Konvicka řekl(a)...

Co k tomu říct: teď, když sis mě rozebral, se nemůžu dočkat dalších obětí, pěkně jenoho po druhém. Čili, teď už přestat nemůžeš...
MK

Kohoutí Pařát řekl(a)...

Martine, přestat nemůžu...ale musím se zamyslet, spousta lidí, kde bys to nečekal, má tendenci se urážet. U tebe jsem předpokládal, že to zvládneme :)

Milena řekl(a)...

opravdu roztomile;) fakultu jsem opustila pred lety... deviti, ale s potesenim konstatuji: rozpoznavam nejen osoby, ale i problemy a situace. utiram slzu a tesim se na dalsi. bude i Zrzavy a zoologicky vecirek?

Milena